לקרוא את הסימנים של הגוף: ריפוי מחלות באמצעות קוד הרגש

ג'ק טובול
15/12/2016
בבסיסה של שיטת "קוד הרגש" עומדת התפיסה לפיה סרטן או כל צורה אחרת של מחלה, אלו רק סימנים שהגוף מאותת לנו כדי להתריע על הפרעה בזרימת התקשורת. מדוע חשוב לצאת מנקודת מבט של קורבן כדי להתגבר על מחלות, כיצד עושים זאת ומהו הטיפול התומך והטבעי בחולי סרטן? בכתבה שלפניכם

אילו תמונות עולות בראשכם כאשר אתם שומעים את המילה "סרטן"? ברבים מאתנו, רק למשמע המילה הזו, מתעוררת תחושת פחד. בשל כך, כשאדם מאובחן כחולה סרטן הוא עשוי לתפוס זאת כמעין גזר דין מוות, והוא בטוח שעל מנת לשרוד הוא צריך "להילחם" במחלה. תחושה זו עלולה לגרום לתפיסת קורבנות, חוסר אונים ואובדן התקווה. ברגע שהמילה "סרטן" אוטומטית מקושרת לפחד, תחושות אלה מתחדדות - ועלינו להילחם בכך.
על מנת להילחם בתפיסת הקורבנות, חוסר האונים ואובדן התקווה, עלינו לשנות את נקודת המבט שלנו, ולעבור מתפיסה של "מלחמה", לתפיסה שדוגלת בהבנת הגוף והמסרים שהוא משדר לנו.
גוף האדם הוא מדהים! כל סימפטום שהגוף חווה זוהי דרכו להתריע לנו שהוא יצא מאיזון. אנרגיה באה לידי ביטוי בכל: בתאים, האיברים והבלוטות שלנו. הגוף שלנו עובד בשיתוף פעולה עם הרגשות, המחשבות והסביבה. אנו חיים בסינרגיה עם המחשבות שלנו והסביבה שלנו. התאים שלנו מגיבים לסימנים שאנחנו מקבלים. מסיבה זו, כשיש לנו סרטן או כל צורה אחרת של מחלה, זה סימן שהגוף נותן לנו כדי להתריע על הפרעה בזרימת התקשורת.
אימוץ הפרספקטיבה הזו, מאפשר לנו להעביר הילוך במאבק בסרטן, להבין את האיתותים שהגוף משדר לנו ולהסיר את אותן חסימות שגורמות לסימפטומים הללו.

כיצד עושים זאת?

טכניקה חדשה ומהפכנית בשם "קוד הרגש" מאפשרת לנו להשתמש בקינסיולוגיה (שיטת טיפול שנועדה לזהות חסימות במערכות הגוף במטרה לנטרל את המתח) או בדיקות שרירים, כדי לחדור לתת המודע. מדוע זה חשוב בהקשר של התמודדות עם סרטן או כל ביטוי אחר של מחלה? משום שהתת מודע שלנו אוגר ומחזיק את המידע על כלל האירועים והחוויות שחווינו במהלך חיינו, החל מתפריט ארוחת הבוקר ביום הראשון של החודש, ועד לאילו רגשות לכודים בגופנו ומתי הם נלכדו. באמצעות "קוד הרגש" ניתן לגשת אל האנרגיה שתוקעת את זרימת התקשורת.

רגשות גם הם סוג של אנרגיה ויש להם תדר או רטט משלהם. רטט זה יכול להפריע לתדר ה"נורמלי" של התאים והרקמות. בעזרת טכניקה זו ניתן לשחרר את הרגש, ולאפשר לרקמות והתאים להתחיל להדהד בתדר שלהם. בדרך זו, הגוף יכול לחזור למצב טבעי של בריאות.
אחת מהמטופלות שלי סבלה מגוש בשד שגרם לה כאב רב, בייחוד במצב של לחץ. בשלב שבו היא הגיעה אליי היא כבר הייתה בעיצומן של בדיקות רפואיות, אך טרם ניתן היה לאשר אם הגוש ממאיר או שפיר. המטופלת קיבלה המלצה להמשיך את הבדיקות, אך במקביל ביקשה לברר באופן מעמיק יותר מהי הסיבה האמתית שגורמת להיווצרות הגוש. דרך טיפול בשיטת "קוד הרגש" שחררנו כמה רגשות לכודים. בזכות עבודה זו, המטופלת חשה בהקלה בכאבים וסיפרה שהגוש בשד לא הרגיש לה יותר כמו הגוש שהיה שם קודם לכן.

דוגמה זו ממחישה היטב את החשיבות שבהסתכלות על בעיות היסוד, משום שהוצאת הגוש לא באמת הייתה משחררת את אותה אנרגיה לכודה שגרמה להיווצרותו במקור. כשלא פותרים את הבעיה מהשורש – אנו למעשה לא יכולים למנוע את הישנותה. לכן, חשוב להיפטר מהרגשות הלכודים הללו, שכן הם אלו שגורמים למחלה.
ומה לגבי אותה מטופלת? בדיקות שנעשו לאחר הטיפול מצאו ואישרו שאכן הגוש שאותר אצלה בשד נעלם כלא היה.
הגוף שלנו הוא יקר וצריך להתייחס אליו בכבוד. כל אות של כאב, או מחלה, הוא מסר בשבילנו וסימן לשחרר ולהיפטר מכל הסיבות הגורמות למחלה. על ידי שחרור הרגשות הללו אנו מאפשרים לגוף לחזור למצבו הטבעי והבריא.

טיפול תומך בסרטן: קוד הרגש בשילוב דיקור סיני

טיפלתי במאות חולים בשיטת קוד הרגש בשילוב עם דיקור, והתוצאות הן מופלאות. במהלך טיפול בסרטן, טיפול התומך של "קוד הרגש" בשילוב עם דיקור סיני יכול:
- לקדם ריפוי של פצעים ולמנוע היווצרות של רקמות מצולקות.
- לשפר את זרימת הלימפה כדי למנוע בצקת לימפתית או לטיפול בבחילה והקאה.
- לשפר את המערכת החיסונית כדי לעזור לשמור על ספירת תאי דם לבנה תקינה אשר עשויה להביא לירידה של טיפולים כימותרפיים רצופים.
- לסייע בניהול הכאב הקשור לסרטן.
- להגן על האיברים, כגון הלב, מהרעלה עקב הכימותרפיה.
- לסייע לשקם את הבריאות הכללית אשר יכולה לשפר את כושר ההישרדות.

בריאות שלמה לכם!

שמי ד"ר ג'ק טובול והמטרה שלי בטיפול היא להביא את האדם שמולי למימוש מלו...