קליניקה - פורטל בריאות, טיפול טבעי ורפואה משלימה הגדול בישראל. טיפולים , מאמרים ומטפלים של רפואה טבעית
בריאות
492
0
 


מדיטציה למתחילים: 10 טיפים שיגרמו לכם להתחיל עכשיו

מערכת תוכן אתר קליניקה
02/07/2019
יתרונות של מדיטציה ידועים כבר לכולם  (ואם לא, תוכלו לקרוא עליהם כאן). אז מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לתרגל מדיטציה בצורה יומיומית?
כמו בכל דבר בחיים, ככל שתתאמנו יותר תצליחו להגיע לתוצאות טובות יותר. לכן קיבצנו עבורכם את הטיפים הכי חשובים למתחילים במדיטציה. אתם לא חייבים לאמץ את כל הטיפים הכתובים כאן, אבל גם אם תאמצו רק את חלקם, תראו שאחרי כמה פעמים יהיה לכם קל יותר להיכנס עמוק אל תוך הנפש שלכם, להתחבר, ופשוט לעשות מדיטציה יעילה.

 

1. התחילו מ-2 דקות ביום

התחילו מ-2 דקות ביום בלבד ולאט לאט תעלו עד שתגיעו ל-10 דקות או יותר.

 

 

2. צרפו את המדיטציה לשגרת הבוקר שלכם

עוד לפני הקפה או ארוחת הבוקר. אם אתם צריכים, הוסיפו תזכורת ליומן.

 

 

3. אל תדאגו מכך שאתם עושים את זה "לא נכון"

אין נכון ולא נכון - אם זה מרגיש לכם טוב, כנראה שאתם עושים הכל כמו שצריך.

 

 

 

4. חייכו

אין מה להרחיב על הנקודה הזו, נכון?

 

 

5. כשהמחשבות מתפזרות, התפקסו מחדש

זה טבעי שתתחילו לחשוב על הכלים שבכיור או על הכביסה שמחכה או על כל דבר אחר, אבל כשזה קורה, פשוט תספרו עד חמש - והתחילו מחדש.

 

 

6. סרקו את הגוף שלכם

טיפ מעולה שעוזר להתרכז הוא לעבור על איברי גופכם ולהתמקד בהם אחד אחרי השני - מאצבעות הרגליים, לקרסוליים ולאט לאט, עד שתגיעו לקצה ראשכם.

 

 

7. לא חייבים לשבת

ברור שעדיף, הישיבה עוזרת לכם להתמקד בנשימות ובמחשבות ולא בקושי שלכם לעמוד. אבל אל תתנו לזה להגביל אתכם - אפשר לעשות מדיטציה בכל מקום, וכן, גם בשכיבה או עמידה.

 

 

8. הירשמו לקורס

נכון שאפשר להתחיל לבד, אבל לא כולנו מצליחים להתמיד ולפעמים אנו צריכים קורס או חוג מדיטציה נעוץ ביומן כדי שזה יקרה. יש מגוון של קורסים בכל אזור בארץ. חפשו באינטרנט את הקרוב ביותר אליכם ופשוט הירשמו.

 

 

9. גם אם אין לכם עם מי ללכת - לכו לבד

נכון שיכול להיות כיף לעשות מדיטציה יחד עם חבר/ה טובים או בן/בת הזוג. אבל אתם ממש לא חייבים - להיפך, אולי תצליחו להתחבר יותר עמוק לנפש שלכם אם תלכו לבד, בלי אדם שאתם מכירים.

 

 

10. ספרו את הנשימות שלכם

עכשיו כשמצאתם איפה ומתי לעשות מדיטציה, מקדו את תשומת הלב בנשימה. פשוט ספרו את הנשימות והשאיפות, נשמו לאט ועמוק. המשיכו עד שהגעתם ל-10 - והתחילו מחדש. 


הוספת תגובה הדפס חזרה
מערכת תוכן אתר קליניקה

מאמרים נוספים מאת המחבר:

התכנים המופיעים בפורטל קליניקה נועדו לספק אינפורמציה ראשונית בלבד ובשום אופן אינם מהווים ייעוץ רפואי, חוות דעת או תחליף להתייעצות עם רופא מוסמך. בכפוף לתנאי השימוש.

הפורטל אינו אחראי על הפרסום, המחיר, הטיפול ותוצאותיו שהינם באחריות המטפל בלבד.

  


קליניקה לקהל הרחב   שיטות טיפול  

מחלות וסימפטומים

 

כללי

סיור בקליניקה  

נטורופתיה

  שלשול

גזים

 

רפואה משלימה

מאגר מטפלים מוסמכים

  רפואה סינית  

תולעי מעיים

גיהוקים

 

ההבדלים בין רפואה משלימה לאלטרנטיבית

מאמרים ומחקרים

  שיאצו  

תסמונת המעי הרגיז

דיזנטריה  

  דיקור סיני

אירועים בענף

  הומאופתיה  

בריחת צואה

טחורים

 

איך בוחרים מטפל

מילון מונחים

  רפלקסולוגיה  

הקאה

כאבי בטן

   
    כירופרקטיקה  

הרעלת מזון

סכרת

   

קליניקה למטפלים

  ביופידבק  

פיסורה אנאלית

סלמונלה  

 

עזרה

חדר טיפולים להשכרה

  שיטת אלבאום  

צרבת

סרטן

 

סיור בקליניקה

דרושים

  עיסוי  

תיאבון מוגבר

עצירות   שאלות ותשובות

מתנדבים בקהילה

  הידרותרפיה    

קרוהן

צהבת

 

פרסם בקליניקה

הטבה לחברי איגוד   שיטת אלכסנדר     צליאק  

צור קשר

פתח כרטיס מטפל   שיטת פאולה          
    שיטת פלדנקרייז          

 

 

     

 

                                                                                                                        © כל הזכויות שמורות לפורטל "קליניקה"